A. KANGAL, "Neden – Sonuç Zinciri Teorisi ve Basamaklama Yöntemi: Tüketici Davranışı Araştırmalarında Kullanımı," BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.4, no.2, pp.55-78, 2013
KANGAL, A. 2013. Neden – Sonuç Zinciri Teorisi ve Basamaklama Yöntemi: Tüketici Davranışı Araştırmalarında Kullanımı. BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.4, no.2 , 55-78.
KANGAL, A., (2013). Neden – Sonuç Zinciri Teorisi ve Basamaklama Yöntemi: Tüketici Davranışı Araştırmalarında Kullanımı. BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.4, no.2, 55-78.
KANGAL, AYÇA. "Neden – Sonuç Zinciri Teorisi ve Basamaklama Yöntemi: Tüketici Davranışı Araştırmalarında Kullanımı," BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.4, no.2, 55-78, 2013
KANGAL, AYÇA K. . "Neden – Sonuç Zinciri Teorisi ve Basamaklama Yöntemi: Tüketici Davranışı Araştırmalarında Kullanımı." BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.4, no.2, pp.55-78, 2013
KANGAL, A. (2013) . "Neden – Sonuç Zinciri Teorisi ve Basamaklama Yöntemi: Tüketici Davranışı Araştırmalarında Kullanımı." BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.4, no.2, pp.55-78.
@article{article, author={AYÇA KANGAL DEMİR}, title={Neden – Sonuç Zinciri Teorisi ve Basamaklama Yöntemi: Tüketici Davranışı Araştırmalarında Kullanımı}, journal={BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL}, year=2013, pages={55-78} }