R. MOHAMED And U. KUBAT, "Sosyal Medyada Pazarlama Çabalarının Tüketici Tarafından Algılanmasının Marka İlişkilerine ve Ödeme İstekliliğine Etkisi," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , 2021
MOHAMED, R. And KUBAT, U. 2021. Sosyal Medyada Pazarlama Çabalarının Tüketici Tarafından Algılanmasının Marka İlişkilerine ve Ödeme İstekliliğine Etkisi. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi .
MOHAMED, R., & KUBAT, U., (2021). Sosyal Medyada Pazarlama Çabalarının Tüketici Tarafından Algılanmasının Marka İlişkilerine ve Ödeme İstekliliğine Etkisi. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi .
MOHAMED, RUDAİNA, And UMUT KUBAT DOKUMACI. "Sosyal Medyada Pazarlama Çabalarının Tüketici Tarafından Algılanmasının Marka İlişkilerine ve Ödeme İstekliliğine Etkisi," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , 2021
MOHAMED, RUDAİNA And KUBAT, UMUT K. . "Sosyal Medyada Pazarlama Çabalarının Tüketici Tarafından Algılanmasının Marka İlişkilerine ve Ödeme İstekliliğine Etkisi." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , 2021
MOHAMED, R. And KUBAT, U. (2021) . "Sosyal Medyada Pazarlama Çabalarının Tüketici Tarafından Algılanmasının Marka İlişkilerine ve Ödeme İstekliliğine Etkisi." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi .
@article{article, author={RUDAİNA MOHAMED And author={UMUT KUBAT DOKUMACI}, title={Sosyal Medyada Pazarlama Çabalarının Tüketici Tarafından Algılanmasının Marka İlişkilerine ve Ödeme İstekliliğine Etkisi}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2021}