S. Z. AYDIN And T. ŞENER, "Siyasal Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Adayın ve Aday Belirleme Sürecinin Seçmenin Oy Verme Kararındaki Etkisi," ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.8, no.1, pp.193-209, 2018
AYDIN, S. Z. And ŞENER, T. 2018. Siyasal Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Adayın ve Aday Belirleme Sürecinin Seçmenin Oy Verme Kararındaki Etkisi. ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.8, no.1 , 193-209.
AYDIN, S. Z., & ŞENER, T., (2018). Siyasal Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Adayın ve Aday Belirleme Sürecinin Seçmenin Oy Verme Kararındaki Etkisi. ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.8, no.1, 193-209.
AYDIN, SONAY, And TURAN ŞENER. "Siyasal Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Adayın ve Aday Belirleme Sürecinin Seçmenin Oy Verme Kararındaki Etkisi," ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.8, no.1, 193-209, 2018
AYDIN, SONAY Z. And ŞENER, TURAN. "Siyasal Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Adayın ve Aday Belirleme Sürecinin Seçmenin Oy Verme Kararındaki Etkisi." ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.8, no.1, pp.193-209, 2018
AYDIN, S. Z. And ŞENER, T. (2018) . "Siyasal Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Adayın ve Aday Belirleme Sürecinin Seçmenin Oy Verme Kararındaki Etkisi." ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD) , vol.8, no.1, pp.193-209.
@article{article, author={SONAY ZEKİ AYDIN And author={TURAN ŞENER}, title={Siyasal Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Adayın ve Aday Belirleme Sürecinin Seçmenin Oy Verme Kararındaki Etkisi}, journal={ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD)}, year=2018, pages={193-209} }