Atıf Formatları
Restoran Müşterilerinin Şikayet Davranışlarının Planlı Davranış Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ÖZDEMİR Et Al. , "Restoran Müşterilerinin Şikayet Davranışlarının Planlı Davranış Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma," 14.Ulusal Turizm Kongresi , Kayseri, Turkey, pp.688-709, 2013

ÖZDEMİR, B. Et Al. 2013. Restoran Müşterilerinin Şikayet Davranışlarının Planlı Davranış Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma. 14.Ulusal Turizm Kongresi , (Kayseri, Turkey), 688-709.

ÖZDEMİR, B., Yılmaz, G., & ÇALIŞKAN, O., (2013). Restoran Müşterilerinin Şikayet Davranışlarının Planlı Davranış Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma . 14.Ulusal Turizm Kongresi (pp.688-709). Kayseri, Turkey

ÖZDEMİR, BAHATTİN, Gökhan Yılmaz, And OSMAN ÇALIŞKAN. "Restoran Müşterilerinin Şikayet Davranışlarının Planlı Davranış Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma," 14.Ulusal Turizm Kongresi, Kayseri, Turkey, 2013

ÖZDEMİR, BAHATTİN Et Al. "Restoran Müşterilerinin Şikayet Davranışlarının Planlı Davranış Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma." 14.Ulusal Turizm Kongresi , Kayseri, Turkey, pp.688-709, 2013

ÖZDEMİR, B. Yılmaz, G. And ÇALIŞKAN, O. (2013) . "Restoran Müşterilerinin Şikayet Davranışlarının Planlı Davranış Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma." 14.Ulusal Turizm Kongresi , Kayseri, Turkey, pp.688-709.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BAHATTİN ÖZDEMİR Et Al. }, title={Restoran Müşterilerinin Şikayet Davranışlarının Planlı Davranış Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma}, congress name={14.Ulusal Turizm Kongresi}, city={Kayseri}, country={Turkey}, year={2013}, pages={688-709} }