Atıf Formatları
Çok Değişkenli Analizlerin Pazarlama ile İlgili Araştırmalarda Kullanımı: 1995-2002 Arası Yazın Taraması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. İPEKÇİ ÇETİN, "Çok Değişkenli Analizlerin Pazarlama ile İlgili Araştırmalarda Kullanımı: 1995-2002 Arası Yazın Taraması," Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.5, pp.32-47, 2003

İPEKÇİ ÇETİN, E. 2003. Çok Değişkenli Analizlerin Pazarlama ile İlgili Araştırmalarda Kullanımı: 1995-2002 Arası Yazın Taraması. Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.5 , 32-47.

İPEKÇİ ÇETİN, E., (2003). Çok Değişkenli Analizlerin Pazarlama ile İlgili Araştırmalarda Kullanımı: 1995-2002 Arası Yazın Taraması. Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.5, 32-47.

İPEKÇİ ÇETİN, EMRE. "Çok Değişkenli Analizlerin Pazarlama ile İlgili Araştırmalarda Kullanımı: 1995-2002 Arası Yazın Taraması," Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.5, 32-47, 2003

İPEKÇİ ÇETİN, EMRE İ. . "Çok Değişkenli Analizlerin Pazarlama ile İlgili Araştırmalarda Kullanımı: 1995-2002 Arası Yazın Taraması." Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.5, pp.32-47, 2003

İPEKÇİ ÇETİN, E. (2003) . "Çok Değişkenli Analizlerin Pazarlama ile İlgili Araştırmalarda Kullanımı: 1995-2002 Arası Yazın Taraması." Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.3, no.5, pp.32-47.

@article{article, author={EMRE İPEKÇİ ÇETİN}, title={Çok Değişkenli Analizlerin Pazarlama ile İlgili Araştırmalarda Kullanımı: 1995-2002 Arası Yazın Taraması}, journal={Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2003, pages={32-47} }