Atıf Formatları
Yüksek Lisans Programına Girişte Öğrencilerin Sınıflandırma Doğruluğunun İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KOĞAR And A. Sayın, "Yüksek Lisans Programına Girişte Öğrencilerin Sınıflandırma Doğruluğunun İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.47, no.1, pp.171-186, 2014

KOĞAR, H. And Sayın, A. 2014. Yüksek Lisans Programına Girişte Öğrencilerin Sınıflandırma Doğruluğunun İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.47, no.1 , 171-186.

KOĞAR, H., & Sayın, A., (2014). Yüksek Lisans Programına Girişte Öğrencilerin Sınıflandırma Doğruluğunun İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.47, no.1, 171-186.

KOĞAR, HAKAN, And Ayfer Sayın. "Yüksek Lisans Programına Girişte Öğrencilerin Sınıflandırma Doğruluğunun İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.47, no.1, 171-186, 2014

KOĞAR, HAKAN And Sayın, Ayfer. "Yüksek Lisans Programına Girişte Öğrencilerin Sınıflandırma Doğruluğunun İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.47, no.1, pp.171-186, 2014

KOĞAR, H. And Sayın, A. (2014) . "Yüksek Lisans Programına Girişte Öğrencilerin Sınıflandırma Doğruluğunun İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.47, no.1, pp.171-186.

@article{article, author={HAKAN KOĞAR And author={Ayfer Sayın}, title={Yüksek Lisans Programına Girişte Öğrencilerin Sınıflandırma Doğruluğunun İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={171-186} }