Atıf Formatları
Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Derman And E. Hacıeminoğlu, "Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi," 19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.2, pp.81-103, 2017

Derman, A. And Hacıeminoğlu, E. 2017. Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi. 19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.2 , 81-103.

Derman, A., & Hacıeminoğlu, E., (2017). Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi. 19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.2, 81-103.

Derman, Ayşegül, And ESME HACIEMİNOĞLU. "Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi," 19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.2, 81-103, 2017

Derman, Ayşegül And Hacıeminoğlu, ESME. "Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi." 19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.2, pp.81-103, 2017

Derman, A. And Hacıeminoğlu, E. (2017) . "Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi." 19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.2, pp.81-103.

@article{article, author={Ayşegül Derman And author={ESME HACIEMİNOĞLU}, title={Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi}, journal={19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={81-103} }