F. D. BİÇER And M. GÜLMEZ, "Toplam Kalite Yönetimi Çerçevesinde Hizmet Pazarlaması ve Havayolu Firmalarında Bir Araştırma," Cumhuriyet Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.40, pp.325-350, 2016
BİÇER, F. D. And GÜLMEZ, M. 2016. Toplam Kalite Yönetimi Çerçevesinde Hizmet Pazarlaması ve Havayolu Firmalarında Bir Araştırma. Cumhuriyet Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.40 , 325-350.
BİÇER, F. D., & GÜLMEZ, M., (2016). Toplam Kalite Yönetimi Çerçevesinde Hizmet Pazarlaması ve Havayolu Firmalarında Bir Araştırma. Cumhuriyet Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.40, 325-350.
BİÇER, Fatma, And MUSTAFA GÜLMEZ. "Toplam Kalite Yönetimi Çerçevesinde Hizmet Pazarlaması ve Havayolu Firmalarında Bir Araştırma," Cumhuriyet Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.40, 325-350, 2016
BİÇER, Fatma D. And GÜLMEZ, MUSTAFA. "Toplam Kalite Yönetimi Çerçevesinde Hizmet Pazarlaması ve Havayolu Firmalarında Bir Araştırma." Cumhuriyet Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.40, pp.325-350, 2016
BİÇER, F. D. And GÜLMEZ, M. (2016) . "Toplam Kalite Yönetimi Çerçevesinde Hizmet Pazarlaması ve Havayolu Firmalarında Bir Araştırma." Cumhuriyet Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.40, pp.325-350.
@article{article, author={Fatma Derya BİÇER And author={MUSTAFA GÜLMEZ}, title={Toplam Kalite Yönetimi Çerçevesinde Hizmet Pazarlaması ve Havayolu Firmalarında Bir Araştırma}, journal={Cumhuriyet Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={325-350} }