E. ÖRGÜN Et Al. , "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları Ankara Örneği," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.1, pp.29-35, 2013
ÖRGÜN, E. Et Al. 2013. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları Ankara Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.1 , 29-35.
ÖRGÜN, E., SOLUNOĞLU, A., & YAYLA, Ö., (2013). Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları Ankara Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.1, 29-35.
ÖRGÜN, Emrah, ALİ SOLUNOĞLU, And ÖZGÜR YAYLA. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları Ankara Örneği," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.1, 29-35, 2013
ÖRGÜN, Emrah Et Al. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları Ankara Örneği." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.1, pp.29-35, 2013
ÖRGÜN, E. SOLUNOĞLU, A. And YAYLA, Ö. (2013) . "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları Ankara Örneği." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.1, no.1, pp.29-35.
@article{article, author={Emrah ÖRGÜN Et Al. }, title={Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları Ankara Örneği}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2013, pages={29-35} }