F. ÜNAL Et Al. , "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, pp.731-746, 2017
ÜNAL, F. Et Al. 2017. Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12 , 731-746.
ÜNAL, F., KÖK, E. E., & PINAR, Y., (2017). Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, 731-746.
ÜNAL, FATMA, EMİNE ELA ŞİMŞEK, And YUNUS PINAR. "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, 731-746, 2017
ÜNAL, FATMA Et Al. "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, pp.731-746, 2017
ÜNAL, F. KÖK, E. E. And PINAR, Y. (2017) . "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, pp.731-746.
@article{article, author={FATMA ÜNAL Et Al. }, title={Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları}, journal={Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)}, year=2017, pages={731-746} }