O. ÇALIŞKAN And E. İÇİGEN, "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi," In TURİZM İŞLETMELERİNDE YÖNETİM UYGULAMALARI , Ankara: Detay Yayıncılık, 2020, pp.89-111.
ÇALIŞKAN, O. And İÇİGEN, E. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi. 2020. In TURİZM İŞLETMELERİNDE YÖNETİM UYGULAMALARI , Detay Yayıncılık, Ankara, 89-111.
ÇALIŞKAN, O., & İÇİGEN, E., (2020). Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi. TURİZM İŞLETMELERİNDE YÖNETİM UYGULAMALARI (pp.89-111), Ankara: Detay Yayıncılık.
ÇALIŞKAN, OSMAN, And EBRU İÇİGEN. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi." In TURİZM İŞLETMELERİNDE YÖNETİM UYGULAMALARI , 89-111. Ankara: Detay Yayıncılık, 2020
ÇALIŞKAN, OSMAN And İÇİGEN, EBRU. "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi." TURİZM İŞLETMELERİNDE YÖNETİM UYGULAMALARI , Detay Yayıncılık, 2020, pp.89-111.
ÇALIŞKAN, O. And İÇİGEN, E. (2020) "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi", TURİZM İŞLETMELERİNDE YÖNETİM UYGULAMALARI . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={OSMAN ÇALIŞKAN And author ={EBRU İÇİGEN}, chaptertitle={Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi}, booktitle={ TURİZM İŞLETMELERİNDE YÖNETİM UYGULAMALARI}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }