Atıf Formatları
Çok Katmanlı Okuryazarlık Bağlamında Oyunlaştırmanın Türkçe Öğretim Sürecine Katkısı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. BAL, "Çok Katmanlı Okuryazarlık Bağlamında Oyunlaştırmanın Türkçe Öğretim Sürecine Katkısı," ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.183-201, 2018

BAL, M. 2018. Çok Katmanlı Okuryazarlık Bağlamında Oyunlaştırmanın Türkçe Öğretim Sürecine Katkısı. ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1 , 183-201.

BAL, M., (2018). Çok Katmanlı Okuryazarlık Bağlamında Oyunlaştırmanın Türkçe Öğretim Sürecine Katkısı. ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, 183-201.

BAL, MAZHAR. "Çok Katmanlı Okuryazarlık Bağlamında Oyunlaştırmanın Türkçe Öğretim Sürecine Katkısı," ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, 183-201, 2018

BAL, MAZHAR. "Çok Katmanlı Okuryazarlık Bağlamında Oyunlaştırmanın Türkçe Öğretim Sürecine Katkısı." ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.183-201, 2018

BAL, M. (2018) . "Çok Katmanlı Okuryazarlık Bağlamında Oyunlaştırmanın Türkçe Öğretim Sürecine Katkısı." ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.183-201.

@article{article, author={MAZHAR BAL}, title={Çok Katmanlı Okuryazarlık Bağlamında Oyunlaştırmanın Türkçe Öğretim Sürecine Katkısı}, journal={ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ}, year=2018, pages={183-201} }