Atıf Formatları
Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. N. KUTLUCA CANBULAT, "Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi," International Journal of Language Academy , vol.5, no.4, pp.264-274, 2017

KUTLUCA CANBULAT, A. N. 2017. Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi. International Journal of Language Academy , vol.5, no.4 , 264-274.

KUTLUCA CANBULAT, A. N., (2017). Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi. International Journal of Language Academy , vol.5, no.4, 264-274.

KUTLUCA CANBULAT, AYŞE. "Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi," International Journal of Language Academy , vol.5, no.4, 264-274, 2017

KUTLUCA CANBULAT, AYŞE N. . "Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi." International Journal of Language Academy , vol.5, no.4, pp.264-274, 2017

KUTLUCA CANBULAT, A. N. (2017) . "Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi." International Journal of Language Academy , vol.5, no.4, pp.264-274.

@article{article, author={AYŞE NUR KUTLUCA CANBULAT}, title={Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2017, pages={264-274} }