Atıf Formatları
Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. ÜNAL Et Al. , "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017

ÜNAL, F. Et Al. 2017. Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları. ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Antalya, Turkey).

ÜNAL, F., KÖK, E. E., & PINAR, Y., (2017). Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları . ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey

ÜNAL, FATMA, EMİNE ELA KÖK, And YUNUS PINAR. "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları," ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2017

ÜNAL, FATMA Et Al. "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2017

ÜNAL, F. KÖK, E. E. And PINAR, Y. (2017) . "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları." ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA ÜNAL Et Al. }, title={Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları}, congress name={ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}}