B. ÖZDEMİR Et Al. , "Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikayet Etme Niyetlerine Etkisi," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, pp.61-79, 2015
ÖZDEMİR, B. Et Al. 2015. Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikayet Etme Niyetlerine Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26 , 61-79.
ÖZDEMİR, B., YILMAZ, G., & ÇALIŞKAN, O., (2015). Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikayet Etme Niyetlerine Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, 61-79.
ÖZDEMİR, BAHATTİN, GÖKHAN YILMAZ, And OSMAN ÇALIŞKAN. "Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikayet Etme Niyetlerine Etkisi," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, 61-79, 2015
ÖZDEMİR, BAHATTİN Et Al. "Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikayet Etme Niyetlerine Etkisi." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, pp.61-79, 2015
ÖZDEMİR, B. YILMAZ, G. And ÇALIŞKAN, O. (2015) . "Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikayet Etme Niyetlerine Etkisi." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, pp.61-79.
@article{article, author={BAHATTİN ÖZDEMİR Et Al. }, title={Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikayet Etme Niyetlerine Etkisi}, journal={Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={61-79} }