F. Ö. GÜZEL, "Marka Itibarını Korumada Sikâyet Takibi: Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Bir Uygulama.," İNTERNET UYGULAMALARI VE YÖNETİMİ DERGİSİ , no.5, pp.5-19, 2014
GÜZEL, F. Ö. 2014. Marka Itibarını Korumada Sikâyet Takibi: Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Bir Uygulama.. İNTERNET UYGULAMALARI VE YÖNETİMİ DERGİSİ , no.5 , 5-19.
GÜZEL, F. Ö., (2014). Marka Itibarını Korumada Sikâyet Takibi: Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Bir Uygulama.. İNTERNET UYGULAMALARI VE YÖNETİMİ DERGİSİ , no.5, 5-19.
GÜZEL, FATMA. "Marka Itibarını Korumada Sikâyet Takibi: Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Bir Uygulama.," İNTERNET UYGULAMALARI VE YÖNETİMİ DERGİSİ , no.5, 5-19, 2014
GÜZEL, FATMA Ö. . "Marka Itibarını Korumada Sikâyet Takibi: Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Bir Uygulama.." İNTERNET UYGULAMALARI VE YÖNETİMİ DERGİSİ , no.5, pp.5-19, 2014
GÜZEL, F. Ö. (2014) . "Marka Itibarını Korumada Sikâyet Takibi: Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Bir Uygulama.." İNTERNET UYGULAMALARI VE YÖNETİMİ DERGİSİ , no.5, pp.5-19.
@article{article, author={FATMA ÖZLEM GÜZEL}, title={Marka Itibarını Korumada Sikâyet Takibi: Çevrimiçi Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarında Bir Uygulama.}, journal={İNTERNET UYGULAMALARI VE YÖNETİMİ DERGİSİ}, year=2014, pages={5-19} }