G. Adalı, "“Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz," Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.62-74, 2023
Adalı, G. 2023. “Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz. Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2 , 62-74.
Adalı, G., (2023). “Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz. Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, 62-74.
Adalı, GÜLTEN. "“Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz," Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, 62-74, 2023
Adalı, GÜLTEN. "“Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz." Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.62-74, 2023
Adalı, G. (2023) . "“Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz." Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi , vol.5, no.2, pp.62-74.
@article{article, author={GÜLTEN ADALI}, title={“Femvertising” Bir Devrim mi Yoksa Pazarlama Stratejisi mi? Sistematik Bir Analiz}, journal={Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi}, year=2023, pages={62-74} }