A. YALÇIN And A. ŞENGÖZ, "Ankara’nın Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Instagram Paylaşımlarının Etkileri," Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.2, pp.517-531, 2022
YALÇIN, A. And ŞENGÖZ, A. 2022. Ankara’nın Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Instagram Paylaşımlarının Etkileri. Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.2 , 517-531.
YALÇIN, A., & ŞENGÖZ, A., (2022). Ankara’nın Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Instagram Paylaşımlarının Etkileri. Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.2, 517-531.
YALÇIN, AYBÜKE, And AYŞE ŞENGÖZ. "Ankara’nın Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Instagram Paylaşımlarının Etkileri," Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.2, 517-531, 2022
YALÇIN, AYBÜKE And ŞENGÖZ, AYŞE. "Ankara’nın Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Instagram Paylaşımlarının Etkileri." Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.2, pp.517-531, 2022
YALÇIN, A. And ŞENGÖZ, A. (2022) . "Ankara’nın Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Instagram Paylaşımlarının Etkileri." Turizm Akademik Dergisi , vol.9, no.2, pp.517-531.
@article{article, author={AYBÜKE YALÇIN And author={AYŞE ŞENGÖZ}, title={Ankara’nın Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Instagram Paylaşımlarının Etkileri}, journal={Turizm Akademik Dergisi}, year=2022, pages={517-531} }