Atıf Formatları
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. DELİL Et Al. , "İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, pp.270-282, 2020

DELİL, A. Et Al. 2020. İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1 , 270-282.

DELİL, A., ÖZCAN, B. N., & IŞLAK, O., (2020). İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, 270-282.

DELİL, AHMET, BÜLENT NURİ ÖZCAN, And OKAY IŞLAK. "İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, 270-282, 2020

DELİL, AHMET Et Al. "İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, pp.270-282, 2020

DELİL, A. ÖZCAN, B. N. And IŞLAK, O. (2020) . "İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, pp.270-282.

@article{article, author={AHMET DELİL Et Al. }, title={İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={270-282} }