Atıf Formatları
Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. YENİDOĞAN, "Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma," Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, pp.138-169, 2008

YENİDOĞAN, T. 2008. Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15 , 138-169.

YENİDOĞAN, T., (2008). Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, 138-169.

YENİDOĞAN, TUĞBA. "Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma," Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, 138-169, 2008

YENİDOĞAN, TUĞBA. "Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma." Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, pp.138-169, 2008

YENİDOĞAN, T. (2008) . "Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma." Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, pp.138-169.

@article{article, author={TUĞBA YENİDOĞAN}, title={Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma}, journal={Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi}, year=2008, pages={138-169} }