T. YENİDOĞAN, "Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma," Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, pp.138-169, 2008
YENİDOĞAN, T. 2008. Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15 , 138-169.
YENİDOĞAN, T., (2008). Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, 138-169.
YENİDOĞAN, TUĞBA. "Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma," Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, 138-169, 2008
YENİDOĞAN, TUĞBA. "Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma." Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, pp.138-169, 2008
YENİDOĞAN, T. (2008) . "Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma." Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.8, no.15, pp.138-169.
@article{article, author={TUĞBA YENİDOĞAN}, title={Pazarlama Araştırmalarında Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi: Üniversite Öğrencilerinin Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma}, journal={Akdeniz Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi}, year=2008, pages={138-169} }