Atıf Formatları
Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YILMAZ KOĞAR And H. KOĞAR, "Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi," Başkent University Journal of Education , vol.2, no.1, pp.61-67, 2015

YILMAZ KOĞAR, E. And KOĞAR, H. 2015. Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi. Başkent University Journal of Education , vol.2, no.1 , 61-67.

YILMAZ KOĞAR, E., & KOĞAR, H., (2015). Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi. Başkent University Journal of Education , vol.2, no.1, 61-67.

YILMAZ KOĞAR, ESİN, And HAKAN KOĞAR. "Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi," Başkent University Journal of Education , vol.2, no.1, 61-67, 2015

YILMAZ KOĞAR, ESİN Y. And KOĞAR, HAKAN. "Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi." Başkent University Journal of Education , vol.2, no.1, pp.61-67, 2015

YILMAZ KOĞAR, E. And KOĞAR, H. (2015) . "Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi." Başkent University Journal of Education , vol.2, no.1, pp.61-67.

@article{article, author={ESİN YILMAZ KOĞAR And author={HAKAN KOĞAR}, title={Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi}, journal={Başkent University Journal of Education}, year=2015, pages={61-67} }