Y. Yurdakul, "Okul Öncesi Dönemde Yürütücü İşlevlerin Sosyal Beceriler Üzerindeki Yordayıcı Rolü," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2024, no.61, pp.1729-1751, 2024
Yurdakul, Y. 2024. Okul Öncesi Dönemde Yürütücü İşlevlerin Sosyal Beceriler Üzerindeki Yordayıcı Rolü. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2024, no.61 , 1729-1751.
Yurdakul, Y., (2024). Okul Öncesi Dönemde Yürütücü İşlevlerin Sosyal Beceriler Üzerindeki Yordayıcı Rolü. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2024, no.61, 1729-1751.
Yurdakul, YEŞİM. "Okul Öncesi Dönemde Yürütücü İşlevlerin Sosyal Beceriler Üzerindeki Yordayıcı Rolü," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2024, no.61, 1729-1751, 2024
Yurdakul, YEŞİM. "Okul Öncesi Dönemde Yürütücü İşlevlerin Sosyal Beceriler Üzerindeki Yordayıcı Rolü." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2024, no.61, pp.1729-1751, 2024
Yurdakul, Y. (2024) . "Okul Öncesi Dönemde Yürütücü İşlevlerin Sosyal Beceriler Üzerindeki Yordayıcı Rolü." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2024, no.61, pp.1729-1751.
@article{article, author={YEŞİM YURDAKUL}, title={Okul Öncesi Dönemde Yürütücü İşlevlerin Sosyal Beceriler Üzerindeki Yordayıcı Rolü}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={1729-1751} }