M. Toksarı And M. E. İNAL, "Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü: Kayseri’de Otomobil Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama," Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.69-97, 2011
Toksarı, M. And İNAL, M. E. 2011. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü: Kayseri’de Otomobil Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama. Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2 , 69-97.
Toksarı, M., & İNAL, M. E., (2011). Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü: Kayseri’de Otomobil Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama. Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, 69-97.
Toksarı, Murat, And MEHMET EMİN İNAL. "Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü: Kayseri’de Otomobil Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama," Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, 69-97, 2011
Toksarı, Murat And İNAL, MEHMET E. . "Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü: Kayseri’de Otomobil Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama." Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.69-97, 2011
Toksarı, M. And İNAL, M. E. (2011) . "Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü: Kayseri’de Otomobil Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama." Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.69-97.
@article{article, author={Murat Toksarı And author={MEHMET EMİN İNAL}, title={Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü: Kayseri’de Otomobil Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama}, journal={Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2011, pages={69-97} }