D. ÖZİLHAN ÖZBEY, "Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Uygulamalarının İşletme Performansına Etkileri," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.1, no.1, 2010
ÖZİLHAN ÖZBEY, D. 2010. Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Uygulamalarının İşletme Performansına Etkileri. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.1, no.1 .
ÖZİLHAN ÖZBEY, D., (2010). Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Uygulamalarının İşletme Performansına Etkileri. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.1, no.1.
ÖZİLHAN ÖZBEY, DERYA. "Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Uygulamalarının İşletme Performansına Etkileri," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.1, no.1, 2010
ÖZİLHAN ÖZBEY, DERYA Ö. . "Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Uygulamalarının İşletme Performansına Etkileri." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.1, no.1, 2010
ÖZİLHAN ÖZBEY, D. (2010) . "Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Uygulamalarının İşletme Performansına Etkileri." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.1, no.1.
@article{article, author={DERYA ÖZİLHAN ÖZBEY}, title={Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Uygulamalarının İşletme Performansına Etkileri}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2010}