H. KOÇER, "Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar," V. International Congress on Social Sciences , vol.1, no.1, Üsküp, Macedonia, pp.314, 2019
KOÇER, H. 2019. Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar. V. International Congress on Social Sciences , (Üsküp, Macedonia), 314.
KOÇER, H., (2019). Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar . V. International Congress on Social Sciences (pp.314). Üsküp, Macedonia
KOÇER, HALE. "Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar," V. International Congress on Social Sciences, Üsküp, Macedonia, 2019
KOÇER, HALE. "Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar." V. International Congress on Social Sciences , Üsküp, Macedonia, pp.314, 2019
KOÇER, H. (2019) . "Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar." V. International Congress on Social Sciences , Üsküp, Macedonia, p.314.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HALE KOÇER}, title={Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar}, congress name={V. International Congress on Social Sciences}, city={Üsküp}, country={Macedonia}, year={2019}, pages={314} }