Atıf Formatları
Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KOÇER, "Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar," V. International Congress on Social Sciences , vol.1, no.1, Üsküp, Macedonia, pp.314, 2019

KOÇER, H. 2019. Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar. V. International Congress on Social Sciences , (Üsküp, Macedonia), 314.

KOÇER, H., (2019). Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar . V. International Congress on Social Sciences (pp.314). Üsküp, Macedonia

KOÇER, HALE. "Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar," V. International Congress on Social Sciences, Üsküp, Macedonia, 2019

KOÇER, HALE. "Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar." V. International Congress on Social Sciences , Üsküp, Macedonia, pp.314, 2019

KOÇER, H. (2019) . "Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar." V. International Congress on Social Sciences , Üsküp, Macedonia, p.314.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HALE KOÇER}, title={Farklı Eğitim Felsefelerine Sahip Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Uygulanan Eğitim Programlarını Değerlendirme Durumlar}, congress name={V. International Congress on Social Sciences}, city={Üsküp}, country={Macedonia}, year={2019}, pages={314} }