Atıf Formatları
Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon ReklamlarıÜzerine Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Adalı Aydın, "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon ReklamlarıÜzerine Bir Değerlendirme," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.123-140, 2018

Adalı Aydın, G. 2018. Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon ReklamlarıÜzerine Bir Değerlendirme. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46 , 123-140.

Adalı Aydın, G., (2018). Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon ReklamlarıÜzerine Bir Değerlendirme. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, 123-140.

Adalı Aydın, GÜLTEN. "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon ReklamlarıÜzerine Bir Değerlendirme," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, 123-140, 2018

Adalı Aydın, GÜLTEN. "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon ReklamlarıÜzerine Bir Değerlendirme." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.123-140, 2018

Adalı Aydın, G. (2018) . "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon ReklamlarıÜzerine Bir Değerlendirme." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.123-140.

@article{article, author={GÜLTEN ADALI}, title={Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon ReklamlarıÜzerine Bir Değerlendirme}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2018, pages={123-140} }