Atıf Formatları
Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Şendağ Et Al. , "Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, pp.94-122, 2017

Şendağ, S. Et Al. 2017. Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2 , 94-122.

Şendağ, S., GEDİK, N., CANER , M., & TOKER, S., (2017). Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, 94-122.

Şendağ, Serkan Et Al. "Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, 94-122, 2017

Şendağ, Serkan Et Al. "Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, pp.94-122, 2017

Şendağ, S. Et Al. (2017) . "Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ Kuram ve Uygulama , vol.7, no.2, pp.94-122.

@article{article, author={Serkan Şendağ Et Al. }, title={Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dinleme, Konuşma Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi}, journal={EĞİTİM TEKNOLOJİSİ Kuram ve Uygulama}, year=2017, pages={94-122} }