Atıf Formatları
Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. E. İNAL And E. Gürbüz, "Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri," Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.12, pp.153-160, 1995

İNAL, M. E. And Gürbüz, E. 1995. Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri. Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.12 , 153-160.

İNAL, M. E., & Gürbüz, E., (1995). Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri. Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.12, 153-160.

İNAL, MEHMET, And Esen Gürbüz. "Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri," Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.12, 153-160, 1995

İNAL, MEHMET E. And Gürbüz, Esen. "Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri." Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.12, pp.153-160, 1995

İNAL, M. E. And Gürbüz, E. (1995) . "Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri." Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.12, pp.153-160.

@article{article, author={MEHMET EMİN İNAL And author={Esen Gürbüz}, title={Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri}, journal={Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=1995, pages={153-160} }