M. GÜLMEZ And G. TÜRKER ÖZALTIN, "Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama," SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.12, pp.64-81, 2015
GÜLMEZ, M. And TÜRKER ÖZALTIN, G. 2015. Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.12 , 64-81.
GÜLMEZ, M., & TÜRKER ÖZALTIN, G., (2015). Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.12, 64-81.
GÜLMEZ, MUSTAFA, And Gülay TÜRKER ÖZALTIN. "Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama," SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.12, 64-81, 2015
GÜLMEZ, MUSTAFA And TÜRKER ÖZALTIN, Gülay T. . "Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama." SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.12, pp.64-81, 2015
GÜLMEZ, M. And TÜRKER ÖZALTIN, G. (2015) . "Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama." SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.12, pp.64-81.
@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ And author={Gülay TÜRKER ÖZALTIN}, title={Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi tur operatörleriyle seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama}, journal={SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ}, year=2015, pages={64-81} }