F. Ö. GÜZEL, "Deneyimsel Kritik Değer Sürücülerinin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimle Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarına Yansıması: Tripadvisor.com Üzerinde Bir İçerik Analizi," ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.10, no.22, pp.193-210, 2014
GÜZEL, F. Ö. 2014. Deneyimsel Kritik Değer Sürücülerinin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimle Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarına Yansıması: Tripadvisor.com Üzerinde Bir İçerik Analizi. ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.10, no.22 , 193-210.
GÜZEL, F. Ö., (2014). Deneyimsel Kritik Değer Sürücülerinin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimle Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarına Yansıması: Tripadvisor.com Üzerinde Bir İçerik Analizi. ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.10, no.22, 193-210.
GÜZEL, FATMA. "Deneyimsel Kritik Değer Sürücülerinin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimle Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarına Yansıması: Tripadvisor.com Üzerinde Bir İçerik Analizi," ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.10, no.22, 193-210, 2014
GÜZEL, FATMA Ö. . "Deneyimsel Kritik Değer Sürücülerinin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimle Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarına Yansıması: Tripadvisor.com Üzerinde Bir İçerik Analizi." ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.10, no.22, pp.193-210, 2014
GÜZEL, F. Ö. (2014) . "Deneyimsel Kritik Değer Sürücülerinin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimle Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarına Yansıması: Tripadvisor.com Üzerinde Bir İçerik Analizi." ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ , vol.10, no.22, pp.193-210.
@article{article, author={FATMA ÖZLEM GÜZEL}, title={Deneyimsel Kritik Değer Sürücülerinin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimle Seyahat 2.0 Bilgi Kanallarına Yansıması: Tripadvisor.com Üzerinde Bir İçerik Analizi}, journal={ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ}, year=2014, pages={193-210} }