H. KOĞAR And E. Yılmaz Koğar, "Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği," Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.4, pp.108-121, 2017
KOĞAR, H. And Yılmaz Koğar, E. 2017. Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği. Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.4 , 108-121.
KOĞAR, H., & Yılmaz Koğar, E., (2017). Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği. Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.4, 108-121.
KOĞAR, HAKAN, And Esin Yılmaz Koğar. "Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği," Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.4, 108-121, 2017
KOĞAR, HAKAN And Yılmaz Koğar, Esin Y. . "Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği." Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.4, pp.108-121, 2017
KOĞAR, H. And Yılmaz Koğar, E. (2017) . "Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği." Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.4, pp.108-121.
@article{article, author={HAKAN KOĞAR And author={Esin Yılmaz Koğar}, title={Öğretmenlerin Matematik Konularına Yönelik Hazırlık Düzeylerinin Matematik Başarısı ile İlişkisi: TIMSS 2015 Türkiye ve Singapur Örneği}, journal={Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={108-121} }