E. F. D. SARVAN And O. Berk, "Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme Sürecinin Yönetimi," İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.9-35, 1995
SARVAN, E. F. D. And Berk, O. 1995. Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme Sürecinin Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2 , 9-35.
SARVAN, E. F. D., & Berk, O., (1995). Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme Sürecinin Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 9-35.
SARVAN, EMİNE, And Oğuz Berk. "Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme Sürecinin Yönetimi," İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 9-35, 1995
SARVAN, EMİNE F. And Berk, Oğuz. "Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme Sürecinin Yönetimi." İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.9-35, 1995
SARVAN, E. F. D. And Berk, O. (1995) . "Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme Sürecinin Yönetimi." İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.9-35.
@article{article, author={EMİNE FULYA DENİZ SARVAN And author={Oğuz Berk}, title={Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme Sürecinin Yönetimi}, journal={İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=1995, pages={9-35} }