Atıf Formatları
Seyahat Acentalarının Alternatif Bir Pazarlama Aracı Olarak Web Sayfası Açmalarının Nedenleri ve Etkileri Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Ö. ALPAR, "Seyahat Acentalarının Alternatif Bir Pazarlama Aracı Olarak Web Sayfası Açmalarının Nedenleri ve Etkileri Üzerine Bir Araştırma," AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ve UYGULAMA MERKEZİ, 5.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, ANTALYA , Antalya, Turkey, pp.170-171, 2000

ALPAR, M. Ö. 2000. Seyahat Acentalarının Alternatif Bir Pazarlama Aracı Olarak Web Sayfası Açmalarının Nedenleri ve Etkileri Üzerine Bir Araştırma. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ve UYGULAMA MERKEZİ, 5.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, ANTALYA , (Antalya, Turkey), 170-171.

ALPAR, M. Ö., (2000). Seyahat Acentalarının Alternatif Bir Pazarlama Aracı Olarak Web Sayfası Açmalarının Nedenleri ve Etkileri Üzerine Bir Araştırma . AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ve UYGULAMA MERKEZİ, 5.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, ANTALYA (pp.170-171). Antalya, Turkey

ALPAR, MUSTAFA. "Seyahat Acentalarının Alternatif Bir Pazarlama Aracı Olarak Web Sayfası Açmalarının Nedenleri ve Etkileri Üzerine Bir Araştırma," AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ve UYGULAMA MERKEZİ, 5.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, ANTALYA, Antalya, Turkey, 2000

ALPAR, MUSTAFA Ö. . "Seyahat Acentalarının Alternatif Bir Pazarlama Aracı Olarak Web Sayfası Açmalarının Nedenleri ve Etkileri Üzerine Bir Araştırma." AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ve UYGULAMA MERKEZİ, 5.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, ANTALYA , Antalya, Turkey, pp.170-171, 2000

ALPAR, M. Ö. (2000) . "Seyahat Acentalarının Alternatif Bir Pazarlama Aracı Olarak Web Sayfası Açmalarının Nedenleri ve Etkileri Üzerine Bir Araştırma." AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ve UYGULAMA MERKEZİ, 5.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, ANTALYA , Antalya, Turkey, pp.170-171.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA ÖZER ALPAR}, title={Seyahat Acentalarının Alternatif Bir Pazarlama Aracı Olarak Web Sayfası Açmalarının Nedenleri ve Etkileri Üzerine Bir Araştırma}, congress name={AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM ARAŞTIRMA GELİŞTİRME ve UYGULAMA MERKEZİ, 5.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, ANTALYA}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2000}, pages={170-171} }