D. Aydın Ünal, "Unlocking Instagram Success: Factors Shaping Consumer Engagement in Social Media Marketing," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.121-136, 2024
Aydın Ünal, D. 2024. Unlocking Instagram Success: Factors Shaping Consumer Engagement in Social Media Marketing. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1 , 121-136.
Aydın Ünal, D., (2024). Unlocking Instagram Success: Factors Shaping Consumer Engagement in Social Media Marketing. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, 121-136.
Aydın Ünal, DUYGU. "Unlocking Instagram Success: Factors Shaping Consumer Engagement in Social Media Marketing," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, 121-136, 2024
Aydın Ünal, DUYGU A. . "Unlocking Instagram Success: Factors Shaping Consumer Engagement in Social Media Marketing." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.121-136, 2024
Aydın Ünal, D. (2024) . "Unlocking Instagram Success: Factors Shaping Consumer Engagement in Social Media Marketing." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.121-136.
@article{article, author={DUYGU AYDIN ÜNAL}, title={Unlocking Instagram Success: Factors Shaping Consumer Engagement in Social Media Marketing}, journal={Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={121-136} }