Atıf Formatları
Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stillerinin Zihinsel Öz-yönetim Kuramına Göre İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. AKINCI Et Al. , "Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stillerinin Zihinsel Öz-yönetim Kuramına Göre İncelenmesi," Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-16, 2017

AKINCI, M. Et Al. 2017. Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stillerinin Zihinsel Öz-yönetim Kuramına Göre İncelenmesi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1 , 1-16.

AKINCI, M., KURT, A., DEĞİRMENCİ, A., & ORHON, G., (2017). Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stillerinin Zihinsel Öz-yönetim Kuramına Göre İncelenmesi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, 1-16.

AKINCI, MUHAMMED Et Al. "Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stillerinin Zihinsel Öz-yönetim Kuramına Göre İncelenmesi," Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, 1-16, 2017

AKINCI, MUHAMMED Et Al. "Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stillerinin Zihinsel Öz-yönetim Kuramına Göre İncelenmesi." Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-16, 2017

AKINCI, M. Et Al. (2017) . "Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stillerinin Zihinsel Öz-yönetim Kuramına Göre İncelenmesi." Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-16.

@article{article, author={MUHAMMED AKINCI Et Al. }, title={Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stillerinin Zihinsel Öz-yönetim Kuramına Göre İncelenmesi}, journal={Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={1-16} }