U. DURNA And B. B. DEDEOĞLU, "Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolu," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.5, no.3, pp.29-38, 2014
DURNA, U. And DEDEOĞLU, B. B. 2014. Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolu. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.5, no.3 , 29-38.
DURNA, U., & DEDEOĞLU, B. B., (2014). Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolu. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.5, no.3, 29-38.
DURNA, UFUK, And BEKİR BORA DEDEOĞLU. "Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolu," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.5, no.3, 29-38, 2014
DURNA, UFUK And DEDEOĞLU, BEKİR B. . "Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolu." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.5, no.3, pp.29-38, 2014
DURNA, U. And DEDEOĞLU, B. B. (2014) . "Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolu." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.5, no.3, pp.29-38.
@article{article, author={UFUK DURNA And author={BEKİR BORA DEDEOĞLU}, title={Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolu}, journal={Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={29-38} }