B. E. Hancı-Azizoglu, "A bilingual university student’s acculturation process in the United States: A linguistic case study for culturally responsive curriculum development," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.291-318, 2020
Hancı-Azizoglu, B. E. 2020. A bilingual university student’s acculturation process in the United States: A linguistic case study for culturally responsive curriculum development. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1 , 291-318.
Hancı-Azizoglu, B. E., (2020). A bilingual university student’s acculturation process in the United States: A linguistic case study for culturally responsive curriculum development. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, 291-318.
Hancı-Azizoglu, BAŞAK. "A bilingual university student’s acculturation process in the United States: A linguistic case study for culturally responsive curriculum development," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, 291-318, 2020
Hancı-Azizoglu, BAŞAK E. . "A bilingual university student’s acculturation process in the United States: A linguistic case study for culturally responsive curriculum development." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.291-318, 2020
Hancı-Azizoglu, B. E. (2020) . "A bilingual university student’s acculturation process in the United States: A linguistic case study for culturally responsive curriculum development." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.291-318.
@article{article, author={BAŞAK EDA HANCI AZİZOĞLU}, title={A bilingual university student’s acculturation process in the United States: A linguistic case study for culturally responsive curriculum development}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2020, pages={291-318} }