Atıf Formatları
Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam,
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Oral And T. Türkoğuz Fettah. Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam,. Ankara: Sfs Grup Yayınevi2010, pp.221

Oral, M. And Türkoğuz Fettah, T. 2010. Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam, . Sfs Grup Yayınevi, Ankara.

Oral, M., & Türkoğuz Fettah, T., (2010). Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam, . Ankara: Sfs Grup Yayınevi.

Oral, MÜKERREM, And Tuğçe Türkoğuz Fettah. Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam, . Ankara: Sfs Grup Yayınevi, 2010

Oral, MÜKERREM And Türkoğuz Fettah, Tuğçe T. . Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam, . Sfs Grup Yayınevi, 2010.

Oral, M. And Türkoğuz Fettah, T. (2010) Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam, . 1st edn. Ankara: Sfs Grup Yayınevi.

@book{book, author={MÜKERREM ORAL And author={Tuğçe Türkoğuz Fettah}, title={Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam,}, publisher={Sfs Grup Yayınevi}, year={2010} }