B. Özdemir Et Al. , "Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikâyet Etme Niyetlerine Etkisi," ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.26, no.1, pp.61-79, 2015
Özdemir, B. Et Al. 2015. Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikâyet Etme Niyetlerine Etkisi. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.26, no.1 , 61-79.
Özdemir, B., Yılmaz, G., & Çalışkan, O., (2015). Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikâyet Etme Niyetlerine Etkisi. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.26, no.1, 61-79.
Özdemir, BAHATTİN, Gökhan Yılmaz, And Osman Çalışkan. "Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikâyet Etme Niyetlerine Etkisi," ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.26, no.1, 61-79, 2015
Özdemir, BAHATTİN Et Al. "Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikâyet Etme Niyetlerine Etkisi." ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.26, no.1, pp.61-79, 2015
Özdemir, B. Yılmaz, G. And Çalışkan, O. (2015) . "Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikâyet Etme Niyetlerine Etkisi." ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.26, no.1, pp.61-79.
@article{article, author={BAHATTİN ÖZDEMİR Et Al. }, title={Bireysel ve Davranışsal Faktörlerin Restoran Müşterilerinin Şikâyet Etme Niyetlerine Etkisi}, journal={ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2015, pages={61-79} }