B. TOKER And M. B. KALIPÇI, "Destinasyon Markalaşmasında Logonun Etkin Kullanımı: Alanya Örneği," In Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler , Asos Yayınları, 2021, pp.219-244.
TOKER, B. And KALIPÇI, M. B. Destinasyon Markalaşmasında Logonun Etkin Kullanımı: Alanya Örneği. 2021. In Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler , Asos Yayınları, 219-244.
TOKER, B., & KALIPÇI, M. B., (2021). Destinasyon Markalaşmasında Logonun Etkin Kullanımı: Alanya Örneği. Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler (pp.219-244), Asos Yayınları.
TOKER, BORAN, And MEHMET BAHADIR KALIPÇI. "Destinasyon Markalaşmasında Logonun Etkin Kullanımı: Alanya Örneği." In Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler , 219-244. Asos Yayınları, 2021
TOKER, BORAN And KALIPÇI, MEHMET B. . "Destinasyon Markalaşmasında Logonun Etkin Kullanımı: Alanya Örneği." Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler , Asos Yayınları, 2021, pp.219-244.
TOKER, B. And KALIPÇI, M. B. (2021) "Destinasyon Markalaşmasında Logonun Etkin Kullanımı: Alanya Örneği", Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler . Asos Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={BORAN TOKER And author ={MEHMET BAHADIR KALIPÇI}, chaptertitle={Destinasyon Markalaşmasında Logonun Etkin Kullanımı: Alanya Örneği}, booktitle={ Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler}, publisher={Asos Yayınları}, city={},year={2021} }