Atıf Formatları
Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. AKINCI Et Al. , "Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.61-82, 2009

AKINCI, S. Et Al. 2009. Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2 , 61-82.

AKINCI, S., Atılgan İnan, E., AKSOY, Ş., & KIYMALIOĞLU, A., (2009). Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, 61-82.

AKINCI, SERKAN Et Al. "Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, 61-82, 2009

AKINCI, SERKAN Et Al. "Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.61-82, 2009

AKINCI, S. Et Al. (2009) . "Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.61-82.

@article{article, author={SERKAN AKINCI Et Al. }, title={Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü}, journal={Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={61-82} }