Atıf Formatları
“İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Doğan And E. ÜNGÜREN, "“İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.61-74, 2010

Doğan, H. And ÜNGÜREN, E. 2010. “İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2 , 61-74.

Doğan, H., & ÜNGÜREN, E., (2010). “İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, 61-74.

Doğan, Hulusi, And ENGİN ÜNGÜREN. "“İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, 61-74, 2010

Doğan, Hulusi And ÜNGÜREN, ENGİN. "“İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.61-74, 2010

Doğan, H. And ÜNGÜREN, E. (2010) . "“İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.61-74.

@article{article, author={Hulusi Doğan And author={ENGİN ÜNGÜREN}, title={“İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları}, journal={Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={61-74} }