Atıf Formatları
Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomiye Karşı Tutumlarına Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Gök And E. Doğaç, "Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomiye Karşı Tutumlarına Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi ," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.285-301, 2020

Gök, F. And Doğaç, E. 2020. Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomiye Karşı Tutumlarına Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi . Türkiye Eğitim Dergisi , vol.5, no.2 , 285-301.

Gök, F., & Doğaç, E., (2020). Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomiye Karşı Tutumlarına Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi . Türkiye Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, 285-301.

Gök, FATMA, And Ezlem Doğaç. "Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomiye Karşı Tutumlarına Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi ," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, 285-301, 2020

Gök, FATMA And Doğaç, Ezlem. "Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomiye Karşı Tutumlarına Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi ." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.285-301, 2020

Gök, F. And Doğaç, E. (2020) . "Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomiye Karşı Tutumlarına Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi ." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.285-301.

@article{article, author={FATMA GÖK And author={Ezlem Doğaç}, title={Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomiye Karşı Tutumlarına Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi }, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={285-301} }