H. E. GÜRLER And R. ERTURGUT, "Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Cinsiyet Temelli Bir Araştırma - The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction and Word-of-Mouth Communication: A Gender Based Research in the Airline Industry," Journal of Business Research - Turk , vol.10, no.1, pp.229-253, 2018
GÜRLER, H. E. And ERTURGUT, R. 2018. Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Cinsiyet Temelli Bir Araştırma - The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction and Word-of-Mouth Communication: A Gender Based Research in the Airline Industry. Journal of Business Research - Turk , vol.10, no.1 , 229-253.
GÜRLER, H. E., & ERTURGUT, R., (2018). Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Cinsiyet Temelli Bir Araştırma - The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction and Word-of-Mouth Communication: A Gender Based Research in the Airline Industry. Journal of Business Research - Turk , vol.10, no.1, 229-253.
GÜRLER, HASAN, And RAMAZAN ERTURGUT. "Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Cinsiyet Temelli Bir Araştırma - The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction and Word-of-Mouth Communication: A Gender Based Research in the Airline Industry," Journal of Business Research - Turk , vol.10, no.1, 229-253, 2018
GÜRLER, HASAN E. And ERTURGUT, RAMAZAN. "Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Cinsiyet Temelli Bir Araştırma - The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction and Word-of-Mouth Communication: A Gender Based Research in the Airline Industry." Journal of Business Research - Turk , vol.10, no.1, pp.229-253, 2018
GÜRLER, H. E. And ERTURGUT, R. (2018) . "Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Cinsiyet Temelli Bir Araştırma - The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction and Word-of-Mouth Communication: A Gender Based Research in the Airline Industry." Journal of Business Research - Turk , vol.10, no.1, pp.229-253.
@article{article, author={HASAN EMİN GÜRLER And author={RAMAZAN ERTURGUT}, title={Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Cinsiyet Temelli Bir Araştırma - The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction and Word-of-Mouth Communication: A Gender Based Research in the Airline Industry}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2018, pages={229-253} }