V. YİĞİTOĞLU, "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve İyileştirilmesi," In Turizm Alanında Güncel Konular ve Yaklaşımlar , Konya: Çizgi Kitabevi, 2021, pp.198-210.
YİĞİTOĞLU, V. Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve İyileştirilmesi. 2021. In Turizm Alanında Güncel Konular ve Yaklaşımlar , Çizgi Kitabevi, Konya, 198-210.
YİĞİTOĞLU, V., (2021). Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve İyileştirilmesi. Turizm Alanında Güncel Konular ve Yaklaşımlar (pp.198-210), Konya: Çizgi Kitabevi.
YİĞİTOĞLU, VEDAT. "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve İyileştirilmesi." In Turizm Alanında Güncel Konular ve Yaklaşımlar , 198-210. Konya: Çizgi Kitabevi, 2021
YİĞİTOĞLU, VEDAT. "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve İyileştirilmesi." Turizm Alanında Güncel Konular ve Yaklaşımlar , Çizgi Kitabevi, 2021, pp.198-210.
YİĞİTOĞLU, V. (2021) "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve İyileştirilmesi", Turizm Alanında Güncel Konular ve Yaklaşımlar . Konya: Çizgi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={VEDAT YİĞİTOĞLU}, chaptertitle={Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları ve İyileştirilmesi}, booktitle={ Turizm Alanında Güncel Konular ve Yaklaşımlar}, publisher={Çizgi Kitabevi}, city={Konya},year={2021} }