Atıf Formatları
Okul Öncesi Eğitim Programlarında Gerçekleştirilen Sanat Etkinliklerinin, Çocuğun Kendini İfade Etmesine Olanak Verilmesi Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KOÇER, "Okul Öncesi Eğitim Programlarında Gerçekleştirilen Sanat Etkinliklerinin, Çocuğun Kendini İfade Etmesine Olanak Verilmesi Açısından Değerlendirilmesi," Procedia - Social and Behavioral Sciences , pp.289-295, 2012

KOÇER, H. 2012. Okul Öncesi Eğitim Programlarında Gerçekleştirilen Sanat Etkinliklerinin, Çocuğun Kendini İfade Etmesine Olanak Verilmesi Açısından Değerlendirilmesi. Procedia - Social and Behavioral Sciences , 289-295.

KOÇER, H., (2012). Okul Öncesi Eğitim Programlarında Gerçekleştirilen Sanat Etkinliklerinin, Çocuğun Kendini İfade Etmesine Olanak Verilmesi Açısından Değerlendirilmesi. Procedia - Social and Behavioral Sciences , 289-295.

KOÇER, HALE. "Okul Öncesi Eğitim Programlarında Gerçekleştirilen Sanat Etkinliklerinin, Çocuğun Kendini İfade Etmesine Olanak Verilmesi Açısından Değerlendirilmesi," Procedia - Social and Behavioral Sciences , 289-295, 2012

KOÇER, HALE. "Okul Öncesi Eğitim Programlarında Gerçekleştirilen Sanat Etkinliklerinin, Çocuğun Kendini İfade Etmesine Olanak Verilmesi Açısından Değerlendirilmesi." Procedia - Social and Behavioral Sciences , pp.289-295, 2012

KOÇER, H. (2012) . "Okul Öncesi Eğitim Programlarında Gerçekleştirilen Sanat Etkinliklerinin, Çocuğun Kendini İfade Etmesine Olanak Verilmesi Açısından Değerlendirilmesi." Procedia - Social and Behavioral Sciences , pp.289-295.

@article{article, author={HALE KOÇER}, title={Okul Öncesi Eğitim Programlarında Gerçekleştirilen Sanat Etkinliklerinin, Çocuğun Kendini İfade Etmesine Olanak Verilmesi Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Procedia - Social and Behavioral Sciences}, year=2012, pages={289-295} }