Atıf Formatları
Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. EBREN, "Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma," 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress , İstanbul, Turkey, 2008

EBREN, F. 2008. Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma. 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress , (İstanbul, Turkey).

EBREN, F., (2008). Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma . 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress, İstanbul, Turkey

EBREN, FİGEN. "Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma," 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress, İstanbul, Turkey, 2008

EBREN, FİGEN. "Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma." 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress , İstanbul, Turkey, 2008

EBREN, F. (2008) . "Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma." 5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FİGEN EBREN}, title={Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma}, congress name={5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2008}}