R. M. Yetkin Özbük And Ş. Aksoy, "Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi," Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.35, pp.81-100, 2017
Yetkin Özbük, R. M. And Aksoy, Ş. 2017. Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi. Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.35 , 81-100.
Yetkin Özbük, R. M., & Aksoy, Ş., (2017). Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi. Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.35, 81-100.
Yetkin Özbük, RAİFE, And ŞAFAK AKSOY. "Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi," Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.35, 81-100, 2017
Yetkin Özbük, RAİFE M. And Aksoy, ŞAFAK. "Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi." Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.35, pp.81-100, 2017
Yetkin Özbük, R. M. And Aksoy, Ş. (2017) . "Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi." Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.35, pp.81-100.
@article{article, author={RAİFE MELTEM YETKİN ÖZBÜK And author={ŞAFAK AKSOY}, title={Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi}, journal={Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={81-100} }