D. EROL (ÖNGEN), "Epistemolojik inançlar ile problem çözme stratejileri arasındaki ilişkiler [Epistemological beliefs and problem solving strategies of Turkish teacher education students]. Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Çalışma," Eğitim Araştırmaları , vol.13, pp.155-162, 2003
EROL (ÖNGEN), D. 2003. Epistemolojik inançlar ile problem çözme stratejileri arasındaki ilişkiler [Epistemological beliefs and problem solving strategies of Turkish teacher education students]. Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Çalışma. Eğitim Araştırmaları , vol.13 , 155-162.
EROL (ÖNGEN), D., (2003). Epistemolojik inançlar ile problem çözme stratejileri arasındaki ilişkiler [Epistemological beliefs and problem solving strategies of Turkish teacher education students]. Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Çalışma. Eğitim Araştırmaları , vol.13, 155-162.
EROL (ÖNGEN), DEMET. "Epistemolojik inançlar ile problem çözme stratejileri arasındaki ilişkiler [Epistemological beliefs and problem solving strategies of Turkish teacher education students]. Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Çalışma," Eğitim Araştırmaları , vol.13, 155-162, 2003
EROL (ÖNGEN), DEMET. "Epistemolojik inançlar ile problem çözme stratejileri arasındaki ilişkiler [Epistemological beliefs and problem solving strategies of Turkish teacher education students]. Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Çalışma." Eğitim Araştırmaları , vol.13, pp.155-162, 2003
EROL (ÖNGEN), D. (2003) . "Epistemolojik inançlar ile problem çözme stratejileri arasındaki ilişkiler [Epistemological beliefs and problem solving strategies of Turkish teacher education students]. Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Çalışma." Eğitim Araştırmaları , vol.13, pp.155-162.
@article{article, author={DEMET EROL}, title={Epistemolojik inançlar ile problem çözme stratejileri arasındaki ilişkiler [Epistemological beliefs and problem solving strategies of Turkish teacher education students]. Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Çalışma}, journal={Eğitim Araştırmaları}, year=2003, pages={155-162} }