Atıf Formatları
İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Ders Kitabındaki Görsel Ögelerin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Demirezen And N. E. AKHAN , "İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Ders Kitabındaki Görsel Ögelerin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi," Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.45-68, 2011

Demirezen, S. And AKHAN , N. E. 2011. İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Ders Kitabındaki Görsel Ögelerin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27 , 45-68.

Demirezen, S., & AKHAN , N. E., (2011). İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Ders Kitabındaki Görsel Ögelerin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, 45-68.

Demirezen, SERPİL, And NADİRE EMEL AKHAN. "İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Ders Kitabındaki Görsel Ögelerin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi," Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, 45-68, 2011

Demirezen, SERPİL And AKHAN , NADİRE E. . "İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Ders Kitabındaki Görsel Ögelerin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi." Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.45-68, 2011

Demirezen, S. And AKHAN , N. E. (2011) . "İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Ders Kitabındaki Görsel Ögelerin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi." Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.45-68.

@article{article, author={SERPİL DEMİREZEN And author={NADİRE EMEL AKHAN}, title={İnkılâp Tarihi Ve Atatürkçülük Ders Kitabındaki Görsel Ögelerin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi}, journal={Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2011, pages={45-68} }